FAQ
ALGEMEEN
Algemene voorwaarden en privacy beleid
Lees hier de algemene voorwaarden en hier het privacy beleid. Je kunt de verwijzingen (links) naar deze pagina's ook helemaal onder aan deze pagina vinden. In de footer van de website.
Hoe kan ik mijn postadres veranderen?
Dit gaat heel eenvoudig, als je een account bij ons hebt kun je je postadres wijzigen door in te loggen via ‘Mijn account’ en vervolgens via ‘Adresboek’ je postadres aan te passen.
Wanneer je geen account bij ons hebt kun je het adres wijzigen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Ik wil graag een zakelijke bestelling plaatsen. Is dit mogelijk?
Dit is zeker mogelijk! Ga naar onze DRINKZ zakelijk pagina voor meer informatie over een zakelijk bestelling te plaatsen bij DRINKZ.
Wat zijn de contactgegevens van de DRINKZ-klantenservice?
Alle informatie en contactgegevens zijn terug te vinden op onze klantenservice pagina, klik hier om naar de pagina te gaan.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat is mogelijk. Mits het 2 dagen voor de geplande leverdag is. Bij minder dan 2 dagen voor de leverdag is het helaas niet meer mogelijk om jouw bestelling te annuleren.
Als je een bestelling wilt annuleren, neem dam contact op met de DRINKZ-klantenservice en geef het ordernummer door. Het ordernummer vind je op de bestelbevestiging die je via de mail hebt ontvangen, of in jouw account. Bij annuleren brengen we geen kosten in rekening.
Let op: een bestelling kan geannuleerd worden tot 16:00, twee werkdagen voor de geplande leverdag. Tot dit moment kunnen we de bestelling nog uit het proces halen.
Voorbeeld: wordt je bestelling geleverd op vrijdag? Dan kun je tot woensdagmiddag 16:00 annuleren.
Hoe controleert DRINKZ dat ik ouder dan 18 ben?
De leeftijd controle wordt goed gecontroleerd bij DRINKZ, namelijk op de volgende manieren:
- Leeftijdscheck bij binnenkomst op de website.
- Leeftijdscheck bij het aanmaken van een account op de website.
- Als je een bestelling plaatst, is het verplicht om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.
- Als je een bestelling plaatst, bevestig je dat je 18 jaar of ouder bent.
- Bij het leveren van de bestelling controleert de pakketbezorger of je 18 jaar of ouder bent.
Controleert de bezorger mijn legitimatie bij bezorging?
Ja, de bezorger kan bij twijfel (jonger dan 25 jaar) vragen om legitimatie om de leeftijd de verifiëren. Is de ontvanger jonger dan 18 jaar, dan wordt het pakket niet afgegeven
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren.
Om een bestelling te retourneren bij DRINKZ kunt u contact met ons opnemen via info@drinkz.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede conditie retour ontvangen is.
Wat is de klachtenprocedure van DRINKZ?
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice zorgt ervoor dat jouw vragen, opmerkingen of klachten zo goed mogelijk worden afgehandeld. Wij streven ernaar om binnen 48 uur antwoord te geven op uw opmerking.
Zijn de getoonde prijzen inclusief btw?
Alle prijzen op de DRINKZ-webshop zijn inclusief btw.
BESTELLEN
Kan ik een bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Nee, DRINKZ bezorgt vooralsnog alleen in Nederland.
Is DRINKZ-delivery beschikbaar in mijn stad?
DRINKZ-delivery is gratis bezorging tussen de steden Roermond, Weert en Sittard.
Krijg ik een orderbevestiging?
Ja, je krijgt direct na het plaatsen van een bestelling op de webshop een digitale orderbevestiging. Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Controleer dan jouw spam e-mail en het door jou opgegeven e-mailadres.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven ernaar, wanneer voor 20.00 besteld, jouw bestelling de eerstvolgende werkdag te bezorgen.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar hierin zitten de verkeerde producten.
Wanneer je je bestelling hebt ontvangen, maar erin zitten de verkeerde producten, is er iets misgegaan met het pakket. Neem contact op met onze klantenservice en geef jouw ordernummer aan.
BETALEN
Kan ik betalen met creditcard?
Jazeker, je kan makkelijk en snel betalen met creditcard. Je kan afrekenen met VISA of Master Card.
Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Bij DRINKZ kun je uit 6 betaalmethoden kiezen:
1. Bankbetaling via IDEAL
2. Betalen met Apple Pay
3. Betalen met PayPal
4. Betalen met creditcard met VISA of Master Card
5. Betalen met Google Pay
6. Betalen met de DRINKZ-giftcard
Is betalen op de webshop veilig?
Ja, DRINKZ werkt alleen samen met betrouwbare partijen om dit goed en zo veilig mogelijk te regelen. Betalen is daarom 100% veilig
Hoeveel bezorgkosten moet ik betalen?
De bezorgkosten bij een DRINKZ-bestelling boven de 100 euro komen te vervallen en zijn dus gratis. Als je onder dit bedrag zit zijn de kosten hiervoor 8,18.
GIFTCARD
Hoe kan ik het saldo van mijn giftcard controleren?
Het saldo van uw giftcard kunt u hier opzoeken.
Hoe en waar kan ik een giftcard kopen?
In de webshop kun je een digitale giftcard kopen. Deze digitale giftcard wordt per e-mail verzonden. Je ontvangt deze direct na het afronden van je bestelling.
Als ik een deel van de giftcard opmaak, kan ik het restant op een later moment gebruiken?
Ja, het tegoed kan ik delen worden besteed. Het saldo kan hier worden opgevraagd.
Hoe lang is de giftcard geldig?
De digitale giftcard is een jaar lang geldig na aankoop van de giftcard. Het tegoed kan ook in delen besteed worden.